Weer helemaal top, zoals altijd! 💕
Carmen
-
ongeveer een jaar geleden
Gideon
-
ongeveer een jaar geleden
Super om bij jou in de salon te zijn en zoals altijd weer super goed geknipt en gekleurd!
Karin
-
ongeveer een jaar geleden
Annemarie
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd top, super fijn dat je nu je eigen plekje hebt. Nog meer service, nog meer mogelijkheden en altijd gezellig.
Regina
-
ongeveer een jaar geleden
Lianne is een zeer goede Kapster.
Ze overlegt, geeft goede adviezen. Knipt vakkundig. Voelt vertrouwd. Ook altijd een gezellige babbel. Ik kom er graag!
Martine
-
ongeveer een jaar geleden
Loes
-
ongeveer een jaar geleden
Een hele mooie salon, en hele goede service
Gerie
-
ongeveer een jaar geleden
Super fijn en persoonlijk geholpen door Lianne!
Marije
-
ongeveer een jaar geleden
Wilfred
-
ongeveer een jaar geleden